Regels voor afvalscheiding

Het komt geregeld voor dat afval niet op een correcte manier wordt aangeboden. Daardoor wordt het in de containerruimte een rommeltje en ontstaan onnodige geurtjes. Zie ter illustratie de onderstaande foto’s. Deze foto’s zijn eergisteren gemaakt en behoeven geen nadere toelichting.

Onder de foto’s vind je de regels voor de afvalscheiding, zoals we die met elkaar hebben afgesproken.

Regels voor het aanleveren van afval

Hieronder vind je de regels die wij met elkaar hebben afgesproken.

  • Restafval deponeer je – in gesloten plastic huisvuilzakken – in de daarvoor bestemde containers. Deze containers worden regelmatig geleegd en gereinigd.  In deze containers mag absoluut geen grof vuil worden gestort!
  • Grof vuil en KGA (klein gevaarlijk afval) kun je aanbieden bij de gemeentelijke milieustraat aan de Weteringweg, waar je meestal terecht kunt op werkdagen van 13.30 – 16.00 uur en ’s zaterdags van 09.00 – 15.00 uur.
    Details: zie de gemeentelijke afvalkalender.
  • In Waalwijk wordt het huisvuil per gewicht afgerekend. Om de kosten daarvoor zo laag mogelijk te houden hebben we besloten om papier en karton op een andere manier aan te bieden. Daarvoor staan in de containerruimten speciale papiercontainers.
  • Plastic, blik en drankkartons dien je in je eigen appartement te bewaren en op de ophaaldagen zelf in de speciale afvalzakken op de verzamelplaats neer te zetten.
  • Glas gooi je in de gemeentelijke glasbakken. De dichtstbijzijnde glasbakken staan bij de Emté.

We vragen ieders medewerking om deze regels na te leven, zodat ook onze containerruimtes er netjes uit blijven zien en de kosten zo laag mogelijk blijven.

Stukken algemene ledenvergadering 2017

Aan alle eigenaars van appartementen van de Jan Pannebakkerhof (update 8 april)

Het Bestuur van de Vereniging van Eigenaars laat je hierbij weten dat de algemene ledenvergadering 2017 plaatsvindt op dinsdag 11 april a.s. bij:

Hotel Waalwijk
Burgemeester van der Klokkenlaan 55
5141 EG Waalwijk
aanvang 20.00 uur

  • – de agenda,
  • – het verslag van de secretaris,
  • – de jaarrekening 2016 en de begroting 2017,
  • – het verslag van de technische commissie,
  • – het overzicht van de bewonersmutaties 2016-2017,
  • – de notulen van de vorige ALV en
  • – een voorstel aanpassing kleurenpalet zonwering (agendapunt 13)

zijn geplaatst in de (alleen voor bewoners/eigenaars benaderbare) rubriek “Voor eigenaars/bewoners > Algemene ledenvergaderingen”.

Nakaarten

Het bestuur nodigt alle leden uit na afloop van de vergadering onder het genot van een drankje en een hapje nog even na te praten over het wel en wee van onze Pannebakkerhof. Dit vindt plaats in de zaal.

Namens het bestuur,
Sabine Biezen, secretaris

Toegang tot de informatie voor eigenaars/bewoners

De informatie voor eigenaars en bewoners is opgenomen in de afgeschermde rubriek “Voor eigenaars/bewoners”. Om bij de informatie te kunnen komen moet je eerst inloggen.

Je vindt het inlogkader rechts boven aan de beveiligde pagina’s.

Mocht je je gebruikersnaam en/of wachtwoord niet meer bij de hand hebben, vraag dan via de “Contactknop” nieuwe inloggegevens aan.

Bron: Jan Koks

Glasbewassing op maandag 27 maart

De glazenwassers komen dinsdag terug om het werk af te maken.

 

Op maandag 27 maart worden de ramen aan de buitenzijde van ons appartementencomplex weer gewassen.

Zoals te doen gebruikelijk worden alle buitenramen gewassen, dus ook die op de balkons en terrassen. De koepels van de parkeergarage en de koepels boven de buitendeuren van de huisnummers 37, 39 en 38, 40 worden ook gewassen.

Dit alles houdt in dat de ramen en deuren – maar ook de ventilatieroosters – gesloten moeten zijn, anders is er grote kans dat er ‘spoelwater’ naar binnen komt!

Vanzelfsprekend moeten blinds en zonweringen worden opgetrokken: de glazenwassers moeten immers overal goed bij kunnen komen!

Opmerking: De bewoners met een ‘Frans balkon’ weten dat zij hun buitendeuren zelf moeten schoonmaken.

Algemene ledenvergadering 2017

Aan alle eigenaars van appartementen van de Jan Pannebakkerhof

Het Bestuur van de Vereniging van Eigenaars laat je hierbij weten dat de algemene ledenvergadering 2017 plaatsvindt op dinsdag 11 april a.s. bij:

Hotel Waalwijk
Burgemeester van der Klokkenlaan 55
5141 EG Waalwijk
aanvang 20.00 uur

  • – de agenda,
  • – het verslag van de secretaris,
  • – de jaarrekening 2016,
  • – de begroting 2018,
  • – het verslag van de technische commissie,
  • – een overzicht van de bewonersmutaties 2016-2017, en
  • – de notulen van de vorige ALV

worden binnenkort geplaatst in de (alleen voor bewoners/eigenaars benaderbare) rubriek “Voor eigenaars/bewoners > Algemene ledenvergaderingen”.

Het bestuur nodigt alle leden uit na afloop van de vergadering onder het genot van een drankje en een hapje nog even na te praten over het wel en wee van onze Pannebakkerhof. Dit vindt plaats in de zaal.

Namens het bestuur,
Sabine Biezen, secretaris

Geen ondergrondse container voor restafval

Er komt geen ondergrondse container voor restafval.

Overleg met een vertegenwoordiger van de gemeente Waalwijk heeft opgeleverd dat er geen werkbaar alternatief is voor de plaatsing van de containers. De bestaande situatie blijft dus gehandhaafd. De situatie zou alleen kunnen wijzigen bij een verandering van het bestemmingsplan en daar is vooralsnog geen sprake van.

 

Stofzuigen parkeergarage

StofzuigerslagOp maandag 9 januari wordt parkeergarage weer gestofzuigd.

Voor de goede orde wijzen wij je erop, dat als je wilt dat jouw parkeervak gestofzuigd wordt, deze plaats op de aangegeven datum vrij moet zijn.

In 2017 staan verder nog de volgende data ingepland:

  • – maandag 6 maart
  • – maandag 8 mei
  • – maandag 10 juli
  • – maandag 11 september
  • – maandag 6 november

Bron: Cor en Sijke Kamp

Nieuwjaarsbijeenkomst 2017

Uitnodiging voor bewoners, eigenaars en zakelijke relaties

VuurwerkVrijdag 13 januari 2017, van 20.00 ~ ? uur is het weer tijd voor de traditionele nieuwjaarsbijeenkomst in de Jan Pannebakkerhof.

De bijeenkomst wordt ook dit jaar weer gehouden in een sfeervol aangekleed gedeelte van de parkeergarage (ingang Winterdijk-zijde oost). Voor de inwendige mens wordt gezorgd.

Jij bent er toch ook (weer) bij?

Aan-/afmelden (i.v.m. organisatie/inkopen)

Binnenkort krijg je een uitnodiging voor de nieuwjaarsbijeenkomst mét aan-/afmeldstrookje in je brievenbus. Je kunt dit strookje inleveren op huisnr. 3, graag vóór 6 januari a.s.!

Reageren via de website kan natuurlijk ook. Gebruik daarvoor het onderstaande formulier.

Let op:
Er zit een volledigheidscontrole in het formulier.
Scroll nadat je op ‘Verzenden’ hebt geklikt naar boven om te controleren of het formulier is verzonden. Vul zonodig het formulier aan en klik opnieuw op ‘Verzenden’