Skip to content

Ondergrondse container restafval

Op 7 januari 2016 ben je per brief van de gemeente Waalwijk geïnformeerd over de plaatsing van een ondergrondse container voor restafval. Volgens de laatste berichten wordt de container nog deze maand geplaatst.

Het bestuur van onze VvE heeft bij dit besluit van de gemeente geen inbreng gehad.

De ondergrondse afvalcontainer is door gebruikers te openen met een speciale afvalpas. Per aanbieding van iedere vuilniszak worden kosten in rekening gebracht. Kijk voor meer informatie op de website van de gemeente Waalwijk.

Gevolgen voor onze eigen afvalinzameling

Na plaatsing van de ondergrondse container zullen de huidige containers voor restafval worden verwijderd en worden de contracten voor lediging en schoonmaak opgezegd.

Let op:
Het bovenstaande geldt alleen voor restafval.
De papiercontainer blijft gewoon in gebruik.
Plastic, blik en drankkartons kun je op ophaaldagen zelf in de toegestane zakken aan de straat zetten.

Waar komt de ondergrondse container?

Op de onderstaande tekening kun je zien waar de container geplaatst wordt.

Container-1 Container-2

Recente berichten

Schema herstellen corrosie

Zoals eerder gemeld wordt op 29 juni 2026 (week 27) gestart met het herstellen van de corrosie locaties.

Fien van Daalen overleden

Op 8 juni is onze oud-buurtgenote Fien van Daalen-Berkelmans overleden. De familie nodigt u uit om samen met

Werkzaamheden aan voegwerk en corrosie-locaties

In de weken 22 (25-29 mei) en 27 (29 juni-3 juli) zullen door de firma Bodima werkzaamheden aan
No results found.