Skip to content

Groenvoorziening aan de Winterdijk

Ingezonden door Jan Koks


 

imageEen van de in mijn ogen mooiste stukjes Waalwijk, de Winterdijk tussen de Hertog Janstraat en de Groenstraat, wordt al geruime tijd ontsierd door manshoog onkruid. Ik heb de gemeente Waalwijk gevraagd hier iets aan te doen.

Ik heb het volgende antwoord ontvangen:

“Beste heer koks,

Oevervegetaties, waarin ook vele planten- en dierensoorten zich ontwikkelen, worden 1x per jaar gemaaid. Een en ander wordt uitgevoerd overeenkomstig de gedragscode en het uitvoeringsprogramma van het Waterschap.

Volgens planning worden deze werkzaamheden omstreeks oktober uitgevoerd.

Een punt voor de komende jaren is wel dat we deze oeverzoom niet meer zo breed laten ontwikkelen als nu het geval is.”

 

Recente berichten

Fien van Daalen overleden

Op 8 juni is onze oud-buurtgenote Fien van Daalen-Berkelmans overleden. De familie nodigt u uit om samen met

Werkzaamheden aan voegwerk en corrosie-locaties

In de weken 22 (25-29 mei) en 27 (29 juni-3 juli) zullen door de firma Bodima werkzaamheden aan

Fietsen verplaatsen i.v.m. ALV, zitplaatsen

Beste Pannebakkers, Wij verzoeken u allemaal vriendelijk om voor de ALV van aanstaande dinsdag, 21 april achter in
No results found.