Skip to content

Contactformulieren beter vindbaar

Contactformulieren beter vindbaar

Ons Pannebakker-wereldje is klein, de meeste buurtbewoners kennen we bij naam. En…. de meeste bewoners kennen ook de bestuursleden en de leden van de technische commissie  bij naam. Maar waar die leden precies voor staan opgesteld, waarvoor zij aanspreekbaar zijn, is vaak onduidelijk. Daardoor krijgen ze soms vragen of verzoeken over onderwerpen waar zij niet over gaan. Dat is niet handig en kan vertragend werken. Dat moeten we uiteraard zoveel mogelijk proberen te voorkomen.

Om een en ander te stroomlijnen zijn twee contactformulieren gemaakt en op de website gezet:

  • – algemeen formulier voor het stellen van vragen en maken van opmerkingen
  • – speciaal formulier voor het melden van storingen en schades

Je vindt de beide formulieren voortaan onderaan iedere pagina van onze website.

De ingevulde formulieren komen op een centrale plek (bij Jan Koks, de webmaster) binnen. Jan zorgt er vervolgens voor dat het formulier bij de juiste persoon terecht komt.

Wij hopen dat we met deze werkwijze meldingen, vragen en verzoeken (nog) sneller af kunnen handelen.

Bron: Bestuur en technische commissie

Recente berichten

Start onderhoudswerkzaamheden

Op maandag 1 september start Van Son Projectonderhoud met de onderhoudswerkzaamheden aan de JPH. Alle bewoners ontvangen eerdaags

Voorkom ongewenst bezoek

Ons complex is redelijk veilig te noemen. Veiligheid is echter sterk afhankelijk van de gedragingen van de bewoners

Liftkeuring

Op woensdag 16 juli komt een medewerker van TÜV Nederland onze vier liften weer inspecteren/keuren.  Tijdens de inspectie