Skip to content

Opruimen kerstbomen

Op vrijdag 8 januari* worden de kerstbomen die ons hofje zo mooi aankleden weer ontmanteld en aan de straat gezet.

Mocht je in de gelegenheid zijn om even de handen mee uit de mouwen te steken, meld je dan omstreeks 15:00 uur op het hofje. Met een paar man is het klusje weer zo geklaard.

V.w.b. de bomen die de vier hallen opsieren: willen degenen die de bomen voor de kerst zo mooi hebben opgetuigd zelf onderling afstemmen wanneer ze de bomen weer op gaan ruimen?

Alvast een fijne jaarwisseling toegewenst,

Jan Koks

*) Op de site van de gemeente Waalwijk staat vermeld dat op zaterdag 9 januari a.s. de kerstbomen worden ingezameld. De bomen dienen dan vóór 07:30 uur aan de straat te liggen.

Recente berichten

Fien van Daalen overleden

Op 8 juni is onze oud-buurtgenote Fien van Daalen-Berkelmans overleden. De familie nodigt u uit om samen met

Werkzaamheden aan voegwerk en corrosie-locaties

In de weken 22 (25-29 mei) en 27 (29 juni-3 juli) zullen door de firma Bodima werkzaamheden aan

Fietsen verplaatsen i.v.m. ALV, zitplaatsen

Beste Pannebakkers, Wij verzoeken u allemaal vriendelijk om voor de ALV van aanstaande dinsdag, 21 april achter in
No results found.