Skip to content

Evaluatie werk glazenwassers

Als bewoners klachten hebben over het wassen van de ramen, denk daarbij aan dingen als slordig werk en  vergeten ramen, dan ontvangt de technische commissie daarover graag een melding.

De meldingen kunnen worden gedeponeerd in de postbus bij het Atelier. Het melden van klachten kan uiteraard ook via de contactmogelijkheid van deze website. 

Let op:
Klachten over het niet schoonmaken van het houtwerk horen hier niet bij! Glazenwassersbedrijven behandelen in principe alléén de ruit, het glas. Als het omliggende houtwerk daarbij ook wordt gereinigd omdat dit nu eenmaal niet anders kan, dan is dat mooi meegenomen maar beslist niet standaard. In principe mogen we er dus niet op rekenen, dat ook het houtwerk van de kozijnen wordt gereinigd!

Om het werk van de glazenwassers op een juiste manier te kunnen evalueren hebben we goede informatie van de bewoners nodig.

Bron: Luit Sol, namens de technische commissie 

Recente berichten

Handleiding intercom

Op de pagina “Voor eigenaars/bewoners | Toegang (intercom en tags)” is de door Rombouts Techniek verstrekte handleiding van

Schoonmaak gevels

Op donderdag 7 november komt DSG met een hoogwerker de achterzijde van de gevels van de beide torens

Datum nieuwjaarsborrel

De nieuwjaarsborrel voor 2025 staat gepland voor 12 januari. Houd deze datum dus alvast vrij in uw agenda.